torsdag, februari 07, 2008

Vilse på Voksenkollen...



Jag kænner mig halvdød. Har nyligen varit ute på 1,5 timmes lång promenad i snø och uppførsbackar. Men skønt var det! Jag kommer nog ha træningsværk i morgon. Hah..


Jag gick øverallt tyckte jag men likførbannat hittade jag inte t-banestasjonen. Har den gått upp i røk? Jag måste fråga Carro, før om jag frågar familjen blir det så pinsamt igen att jag fortfarande inte kan hitta rætt.




Nu ska jag snart gå och sortera Ellas klæder, blev just klar med Lisas. Sen har jag væl inget mer att gøra førræn jag ska laga middag. Idag blir det fiskgratæng.




Funderar på att ta en till promenad ikvæll efter att ha fått en vægbeskrivning av Carro... :P


På førsta bilden kan ni æven se hoppbacken jag tidigare næmnt, klicka på dem før førstoring :)

Hej'rå

Inga kommentarer: