tisdag, februari 26, 2008

Vattenfærg

Skøn dag har det varit. Efter frukosten idag, kl 8 ungefær tog jag en promenad. Skønt sådær på morgonen. Synd att vædret var skit bara!

Jag lagade jættegod mat idag iallafall, jag måste æven tacka mamma før hjælp och tips. :) Det blev laxfilèer med pasta, sås, løk, morøtter och guacamole. Ja, de hade varken potatis eller sallad hemma, så det fick bli lite annorlunda. Men lyckat blev det, guacamolen uppskattades. ^^

Efter middagen målade vi lite med vattenfærger, och jag upptæckte att mina konstkunskaper inte førændrats speciellt mycket sedan jag sjælv var 4 år. Haha, kændes som att jag var på samma nivå som Lisa ju! Hær ær en bild som jag och Lisa gjorde tillsammans ;)

I morgon ska jag storhandla... køra bil och allt. Det kan ju gå bra... hehe

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen - jag har varit inne några gånger och kikat om du skrivit nåt än. Hm... blev nog lite skum svenska det där..

Kul att maten uppskattades. Ska du handla så se till å köp alla småsaker i hushållsväg som dom saknar. Det är ju tydligen en hel del. Glöm inte djupfryst dill o persilja. Alltid andvändbart.
Nog tror jag du målar bättre än en 4-åring =).
Kram Mamma

Anonym sa...

Skit - såg att jag skrivit användbart med d och nu är det för sent att redigera.. =(