söndag, februari 17, 2008

Delsbo!!

Nu har jag varit hemma i Delsbo i fyra dagar. Allt är sig likt här, den största händelsen som alla pratar om är väl att Delsbostintan blev en snösnopp för ett tag. Så mycket händer det här! I morgon blir det Oslo igen, jag längtar faktiskt. Har planerat att åka pulka med Sara nån dag, men nu ska ju hon hem en vecka snart, får hoppas att snön ligger kvar när hon kommer tillbaka. Den här pulkabacken är ju något man måste prova på, den är någon kilometer lång, folk åker ner och tar sedan t-banan upp igen. Haha!

På onsdag ska jag till kyrkan igen tror jag, är tydligen spakväll där då. :P
På torsdag eller fredag kanske jag ska träffa en tjej som heter Anna, hon verkar jättetrevlig, har bara pratat med henne på msn än så länge.

Ja, så ser mina planer ut för tillfället! Nu ska jag packa, sedan sova. Nästa gång jag skriver är jag back in Norway.

1 kommentar:

Dennis Alexis Hellström sa...

Välkommen hem! :D
Kom och hälsa på mig. ;)