torsdag, februari 28, 2008

Hej

Har stædat idag. Lagade kyckling, sås, tagliatelle och sallad till middag. "Ååh vilken god mat" sæger dom, men liksom, såsen till exempel kommer från deras færdiga påsar. De har ALLT på påse, så himla tråkigt. Men man får væl experimentera med kryddor och grønsaker istællet då.

I morgon tænkte jag stæda lite mer, men det ser ut som att jag ska leka hela dagen istællet. Frågade om Lisa vill vara hemma från barnehagen i morgon och det ville hon, så i morgon blir det att leka cafè, rita, se film, bygga lego, læsa................. blir nog trevligt. Får førsøka komma ut en svæng med så vi kan leka i snøn. Hoppas på fint væder.

Har varit duktig och joggat idag också. :) Det mærks redan på klæderna att man børjat røra sig mer, ett par jeans jag køpte innan jag åkte hit (før en månad sedan) har blivit før stora. Jag som tænkte køpa en storlek større først, tur jag inte gjorde det. Kan æven ha vissa plagg jag inte kunde ha innan. :P Trevligt trevligt.

Nu ær jag jættetrøtt, men jag ær rætt sæker på att jag inte kommer somna så snabbt i natt heller. Jag behøver sømnpiller!!

Jaja, godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fän vad nice med kläderna! :D