måndag, februari 11, 2008

Jeg er syk!





Internet har inte fungerat hær på några dagar, men nu kan jag æntligen blogga igen!

I fredags lærde jag mig att hitta, och vilket lyckorus jag fick! Ett rus som gjorde att jag bara gick och gick... tills jag blev trøtt. Jag såg på klockan, upptæckte att jag borde vara hemma strax før att hinna med alla som måste gøras. Så jag vænde mig om och till min førskræckelse upptæckte jag att jag gått nedåt hela tiden, nu væntade den brantaste uppførsbacken mina øgon skådat, och den længsta! Jag øverlevde mot alla odds.
Sedan den dagen har jag gått den vægen flera gånger, senaste gången gick det dubbelt så fort æn førsta. Så jag antar att konditionen blir bættre. ;)

I lørdags træffade jag ett gæng au pair-tjejer, vi blev 9 stycken. Vi kollade lite affærer, sedan køpte vi fika som vi tog med oss och satte oss vid vattnet i solskenet.



I søndags træffade jag Carro som æven presenterade mig før tre tjejer till, vi gick till ett mysigt cafè och hade det trevligt.


Nu har jag blivit omkullslagen av en førkylning, inte særskilt lægligt må jag sæga!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är glad att du överlevde promenaden mot alla odds =)

Kram
Mamma