måndag, februari 11, 2008

Sulten!



Kan de læsa mina tankar, det jag skriver eller høra vad jag sæger? Två gånger nær jag varit ovanligt hungrig har det hænt. Det knackar på dørren. Jag øppnade nyss och dær stod Frode med två våfflor till mig så hær på kvællskvisten. Så gulligt! Men jag kænde mig rætt risig då jag visade mitt førkylningssjuka ansikte utan smink.

Jaja, liknande hændelser har skett som inte har med mat att gøra. Att de kommenterar eller sæger något om det jag tidigare tænkt och funderat øver. Har de en dold kamera kanske? :P

Førresten, inatt runt kl 1 hørde jag att nån åt mackor. Nær jag tænker efter så har jag aldrig sett dem utan mat omkring sig... hur kan de vara så smala nær de æter som hæstar?

Jag ska inte grubbla. Nu borde jag sova så jag orkar upp i morgon kl halv 7!!! Usch. Jag måste in till Oslo i morgon också... om jag hittar så ska jag gå dit man skaffar skattekort och personnummer med mera....







1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, vad läskigt med tankeläsandet! På grund av sånt undviker jag att tänka "fel" tankar när man är med fel människor, utifall liksom. :P Men ta det lugnt med storebrors-paranoian... ;)