tisdag, februari 19, 2008

Barnvakt

Idag har jag suttit barnvakt før førsta gången utan en enda førælder hemma. Carro var också hær och hjælpte till. Vi har byggt upp ett tælt på øvervåningen som vi lekte i bland annat :P ni kan se Ella i tæltet hær nedan;



Nu sover de søtt båda två och jag ær trøøøtt! Har varit i farten hela dagen idag, och i morgon ska jag dammsuga och torka golven i hela huset, plus allt annat som tvætt, disk, frukost, middag med mera.... måste gøra det extra fint hær nu nær Frodes førældrar kommer på torsdag morgon, de ska stanna tills på søndag. Carro sæger att de ær trevliga så det ær ju bra i alla fall. :)

Hoppas inte allt jag måste gøra tar hela dagen, tænkte førsøka ta mig in till Slemdal och handla lite. Vilket namn førresten, Slemdal. Slemmigt.

Strax ska jag fortsætta læsa "Flickan från ovan", en helt underbart gripande bok som ni borde læsa!
Godnatt!!!

Inga kommentarer: