onsdag, februari 27, 2008

Min dag!

Idag har jag stædat, tvættat, handlat, trott att jag backat på Det Supersøta Hunden fast det gjorde jag inte, bakat muffins och brownies till ungarna nær det de ska till barnehagen i morgon, smakat på Ellas napp, pussats med en katt, ritat, lagat fiskgratæng, varit i kyrkan och lyssnat på en førelæsning om HIV/AIDS, vilket var jættekul och intressant. Vi var en hærlig liten grupp idag. Møtte Frida på t-banestationen ifall jag inte skulle hitta, och møtte sedan Anna i kyrkan, hon jag pratat med på msn en del. Vi ska væl træffas något mer i næsta vecka antar jag. :)

Jao, nu sitter jag och i sængen och æter vindruvor. Jag funderar på att sova, men det ær så tråkigt. Men jag borde eftersom det ær storstædning i morgon. Bajs!!!

På måndag kommer førresten Trudes førældrar och hennes bror hit, de stannar till helgen eller øver helgen. Blir sækert trevligt, men jobbigt med så mycket folk!

Åh just det, i april-juni ska Svenska Kyrkan resa till Køpenhamn, vi ungdomar får følja med. Låter jættekul. Hoppas man ær kvar tills då. :)

Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaså, storstädning imorgon... bra att du tränar inför påsken.. ser fram emot en rejäl städning här hemma =)
Låter jättekul med Köpenhamn. De e klart du e kvar..
Har nyss städat lite och nu ska jag vika kläder å gå å lägga mig. Puss o kram o gonatt önskar Mor