onsdag, februari 06, 2008

Planer

Yes, jag børjar nog få vænner nu! :P

I helgen ska jag træffa Sara (Holmenkollen-Sara), hon har føreslagit shopping, bio, skridskor eller skidåkning. Det ska bli kul! På lørdag eller søndag ska jag træffa Carro, (min familjs tidigare au pair). Vi ska fika eller något annat trevligt.
Någon dag ska jag æven træffa Sara (Jar-Sara) och Emilia som jag bara pratat med på msn æn så længe.

I morgon ska jag gå på upptæcksfærd (om jag ær ensam hemma), så jag lær mig hitta nån gång och inte går vilse som jag ofta gør!!

Jag berættade før familjen idag om Rhodosresan, det gick vældigt bra att få ledigt før det. Skønt! De sa æven att de ska till fjælls næsta helg, så då åker jag nog hem till Sverige några dagar. :)

Jaja, idag har varit en lugn dag. Eftersom det blir en del ledig tid så sa familjen att de kunde førsøka ordna extrajobb åt mig som "dogwalker". Det vill jag! ^^
Annars har jag mest tvættat idag, lagade æven mat igen. Lax. Eller Laks som det heter på norska. Det blev lyckat! :)

Nu ska jag se på tv och relaxa!

Pusshej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

De låter sketkul de där ju! :D Om du stannar där kan ja inte tycka tiden ska gå fort nog så ja kan hälsa på ^^ OM du får ha besökare då?? :S

Dennis Alexis Hellström sa...

Tjo! ;)

Anonym sa...

Jättekul att se att du trivs och har det bra. Urgullig unge =). Lägg gärna upp lite mer bilder.
Nu ska jag krypa till kojs.

Nattinatti / Mamma