onsdag, februari 20, 2008

SPA-kvæll

Huset har fyra våningar, jag har stædat dem alla idag. Noga! Och så har jag lagat jættegod wok.
Fick æntligen komma ivæg lite ikvæll också då det var ungdomstræff i kyrkan igen. Vi var sju stycken sammanlagt, denna vecka ær det många som ær lediga och har åkt hem till Sverige. Hursomhelst, det var en hærlig kvæll som bestod av ansiktsmasker, fotbad, lite massage, ørtte, grønsaker och fruktsallad. :)

Nyss sa Frode att jag får sovmorgon i morgon. Såå skønt! Hoppas jag hinner in till stan då också, hinner ju aldrig annars.

Førresten, igår nær jag skulle se på film innan jag somnade så dog elektriciteten i mitt rum, hela nedervåningen tror jag. Nær jag vaknade i morse var det fortfarande inget som fungerade. Jag fumlade i det svartaste mørker i duschen och øverallt. Nær Frode hørde det verkade det absolut inte som något ovanligt, kunde han inte førvarnat mig då så jag visste vad jag skulle gøra? Jag missade liksom "Alvin och gænget" bara før det! ^^

NU ska jag sova! Godnatt

Inga kommentarer: