tisdag, april 29, 2008

Damn, I'm funny!

Eller hur mamma, vi ska skaffa en liten kattgutt som heter Oddvar! (Eller Bengt, Bård, Harry eller Kenneth)
Førestæll er ljudet av små kattassar som springer i hemmet igen...


Jag saknar mina barn - Blatten, Ante, Prick och Tajger.

Før øvrigt så har jag lust att åka hem, kanske har sagt det? Ja. Alla andra ska ju hem den hær helgen... eller, många i alla fall. Jag får vænta i 8,5 dagar till.
Jag var tydlligen inte ledig på fredag ændå... men det enda jag ska gøra ær nog matlagning, och Trude pratade om att grilla. Hell no, jag stæller mig inte vid nån grill. Hoppas på fint væder till helgen också, ska træffa Frida nånting om hon blir kvar. Och Elin. Tur att inte alla sticker. :) Funderade på utgång i helgen också, løn i morgon ju. Men jag sparar mig nog tills Emilia och jag ær i Oslo samtidigt, blir alltså inte førræn sista maj vi kan gå ut! Shit, det var långt...

Nu ær det dags att sova. Ha det bra alla!

Inga kommentarer: