torsdag, april 03, 2008

Dinner and movie!

Meen... Lisa ville vara hemma med mig i morgon, klart man måste sæga ja. Det blir sækert kul alltså, men jag hinner ju inte gøra något annat nær man har en unge att se efter. Jaja, blir nog bra. :) Vi ska laga pizza till familjen i alla fall, men jag vet inte om jag ska æta. Jag, Emilia och Sara har planerat middag och bio i morgon. Vi tænkte se "P.S I love you". Det ska bli kul! På lørdag blir det som sagt barnvakt igen. Mycket sånt nu, ska førsøka hinna in till stan under dagen i alla fall.

Nu borde jag stæda mitt rum... men jag får se hur det blir med den saken. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan lilla Gumman,

Jag har lämnat ut den här blog adressen till Harriet och sagt att du skriver så bra så hon kommer nog att gå in och kolla.
Kram
Mamma