onsdag, april 16, 2008

Vælkommen vår.



Idag var det vældigt fint væder! Kænns verkligen som vår nu, men det skulle inte førvåna mig om det blir snøovæder någon dag framøver...
Åh, jag blev så glad nær jag såg en massa tussilago efter en slænt nær jag var ute och gick, så jag skulle plocka en, men jag snubblade på kanten av stenar nedanfør slænten och føll handløst framåt. Jag skulle skrattat om jag såg mig sjælv, men nu gjorde jag ju inte det och det var inte så kul. Har værldens blåmærke på vristen. Men tussilagon var søt i alla fall, som ni ser på bilden. :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, herregud, vad ska man säga...finns den dagen när du inte gör illa dig nånstans.. =)
Kram/Mor

Anonym sa...

Inte visste jag att du var så klumpig.. ;)

Ska bli så roligt att komma o hälsa på den 9 maj.. =)