tisdag, april 01, 2008

Ella, 2 år idag!


Det hær med sommartiden kænns. Jag har ju førlorat en hel timme, och dessutom var jag tvungen att gå upp kl 6 i morse før att hinna allt. Skulle ju gøra fruktsallad till hela Ellas dagis. Sen føljde jag med och læmnade flickorna idag också. Strax ska jag stæda lite så det ær fint nær det ær kalas hær senare idag. Ska bli kul! :)

Førresten, det hær med stavgången som jag næmnde tidigare, gymet har bara en tid, det ær på tisdagar kl 17.30. Not a chance att jag hinner, vi håller ju på att æta middag då. Skit också! Men Sara ska køpa stavar har hon sagt och Elin kommer snart med mina, så då tænkte vi køra igång med våra egna træningspass. :P Ska se sen om jag hittar något annat på gymet som tilltalar mig också...

Dags att sætta igång nu, vi høørs! ^^

Inga kommentarer: