tisdag, april 15, 2008

hej


Tack till min fina pappa før den fina datorn som har kommit nu! =) <3

Jag gillar inte nær familjen frågar på morgonen om jag kan vara hemma med ett barn samma dag. Kan de inte fråga dagen/kvællen innan så jag hinner lægga mig i bættre tid och duscha på morgonen. Igår var jag hemma med Lisa och idag nær jag var trøttare æn någonsin var jag hemma med Ella. Tur att Ella sover en timme på dagen så man får en paus i alla fall. På tal om nær hon sover... hon sover alltså ute i vagn. Denna gång nær vi gick en svæng føljde grannkatten med hela vægen. Sen stannade han med Ella nær jag gick in, och hoppade då upp och la sig henne. Det var ju jættemysigt tyckte katten, men hon skulle ju kunnat kvævas om han låg på hennes ansikte... hah. Ja, så Ella fick sova inomhus i vagnen då. Undrar hur det ska gå i fortsættningen.

Ikvæll blir det en lugn kvæll hemma med promenad, træning och yoga. I morgon ær det tacokvæll i kyrkan! Trevligt. Och snart kommer Elin hit, på torsdag kvæll. Ska bli kul!

Inga kommentarer: