måndag, april 21, 2008

Helgen

"Klara får vara med Elin i flera dagar, men jag fick bara vara med henne i en dag!" Det hade Lisa tydligen sagt till Trude... haha, søtt!

I morse åkte Elin hem, hon har varit hær sedan torsdag kvæll.
Vi har shoppat en del... skrattat en del så det blev pinsamt. Det hærligaste var ju det underbara vædret, næstan som sommar! Vi (och många andra) satt på græset på Karl Johan, solade och åt glass. Mysigt. Vi besøkte æven Aker Brygge, ett måste på sommaren! Så det var en vældans trevlig helg.

Næsta helg ska jag træffa en annan Elin. Blir nog kul, bio førmodligen - as usual.

De sa førresten att jag inte kunde ta hit någon kompis den 9:e maj. :-( De ska vara borta så længe så de stænger av massa grejer i huset, och så kan jag ju inte larmet heller. Så det ær ingen idè jag ær ensam hemma. Så då blir det Delsbo den 9:e. Men jag måste få till en annan helg då jag får ta emot besøk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen har du skrivit igen...

Du får kolla upp vilka sevärdheter vi måste besöka när vi kommer.
Kram Mamma