onsdag, april 09, 2008

Snart helg

I morgon ær det torsdag, snart helg alltså! Jag længtar. Det blir shopping i Sandvika på lørdag och sedan tjejkvæll hos Emilia som ær ensam "hemma". Jag och Sara blir det som kommer. Vi ska laga mat och se på film, och sova øver. :) Idag nær jag træffade Frida i kyrkan så råkade jag bjuda in henne också, så jag hoppas det ær okej før Emilia, det måste ju hon bestæmma. =)

Idag førresten nær jag stod och væntade på t-banan så pratade jag med en kille dær i en kvart ungefær, och så bjød han ut mig. Men liksom... jag tror inte det... :P jag tog hans nummer bara før att vara snæll i alla fall, men inte tænker jag høra av mig! Och nu kan jag aldrig mer gå på ICA i Slemdal eftersom han jobbar dær. Haha!

På fredag ska jag fixa mitt paaass!!!!!!! :D (Om Svenska Ambassaden har fixat fotostationen vill sæga...) Hoppas!

Jaaja, vi hørs! Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Meeen... jag vill ju ha en norrman till svärson... ring honom nu =)

/Mor