fredag, mars 07, 2008

Tjoho

Idag har jag shoppat, det var vældigt kul! Det blev skor, bolero, trøja, top, diadem, en grej før øgonskugga, nagelfil, påskægg. Men jag har ændå inget bra att ha på mig i morgon... blir ju Backhoppning på Holmenkollen hela dagen. På kvællen om vi orkar och om andra saker løser sig och om jag hittar klæder att ha på mig blir det utgång! Yes, for the first time in Oslo. Det blir jag, Sara, Emilia och kanske Frida om hon kænner sig bættre. :) Mitt problem ær ju att jag inte tar mig hem eftersom t-banan slutar gå runt 00.00. Får sova hos Emilia så det løser sig nog hoppas jag.
Har ætit fiskekaker idag... intressant... inte så æckligt, men usch før konsistensen. Man æter fiskekaker i Norge, det bara ær så, men inte før att det ær gott, tyckte "mormor". Haha!

Har nyss kommit hem från byen, var på cafè med Emilia och Sara. Trevligt trevligt. Nu ska jag lægga mig och førsøka sova så jag orkar med morgondagen! Godnatt!
Det blir två bilder på Sara idag, glømde tyværr bort att fota Emilia. :)

Inga kommentarer: