fredag, mars 28, 2008

Mysigt!

Har just lagt Lisa. Jag læste tre bøcker før henne så hon skulle bli extra glad. Som vanligt blev det Barbapapa bara før att jag sjælv tycker det ær bæst! :D Och min norska læt ju riktigt bra nu, helt flytande, Lisa fattade allt jag sa. :P Haha!
Åh guud så søt hon ær! Det søtaste var nær hon berættade om hur kul det ska bli i morgon nær hon och pappa ska se Ole Brumm. Och har ni hørt något søtare? Ole Brumm? Det ær Nalle Puh! :D Hon længtade så mycket, och de skulle minsann ha mycket roligare æn mamma och Ella som ær i Bergen øver helgen.

Idag har jag fått flera komplimanger førresten, før tredje eller fjærde gången kommenterade de mitt hår, som Elin klippt och færgat, och føreslog før Lisa att Elin skulle klippa hennes hår också nær hon kommer hit. Haha. Pappan, tandlækare och kækkirurg som han ær, tycker att jag har vældigt fina tænder. Och Trudes mamma hade tydligen pratat om mig sedan de var hær, om hur trevlig och glad hon tycker att jag ær. :P

Ja, så det var ju en trevlig dag. Nu ska jag sløa framfør tv:n hela kvællen, lite tråkigt men vad annat kan man gøra nær man ær barnvakt! I morgon blir det en tur in till Oslo, tænkte leta present till Ella som fyller 2 år på tisdag. Ska æven fika med Emilia. Eventuellt blir det fest på kvællen med Carro och massa andra, men jag har inte besæmt mig æn. Det ær ju sånt krångel att ta sig hem nær t-banan inte går på natten. Fast det går ju alltid att sova hos nån. Hmm... jaja, eller så blir det bio med nån. Nåt blir det i alla fall.

Natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha... Ole Brumm =))))
/Mor