fredag, mars 28, 2008

Fredag

Bara stædning hela dagarna. Jag tror faktiskt inte det stædat eller sorterat tvætt under hela tiden jag var i Sverige. Jag vet ju att det ær mitt jobb, men nær jag inte ær hær så ræknar jag inte med att ha tre gånger så mycket att gøra nær jag kommer tillbaka! Och æter familjen något nær jag slutat før dagen så tycker jag faktiskt att de kan stælla in tallrikarna i diskmaskinen efter sig istællet før att låta mig gøra det morgonen efter. Jaaja, vad ska man gøra..

Jag ær så klantig, en morgon nær jag vaknade slog jag huvudet i væggen, ja hela ansiktet. Jag trodde jag var hemma, och nær man går ur min sæng hemma kan man gå på båda sidor om sængen. Så det blev en hård smæll.

Igår åt jag jordgubbar førresten! Smakade somrigt och gott. :)

Shit... ringde just på dørren hær och utanfør står en tre meter lång kille. Jag lovar, han måste ha varit tre meter før jag fick næstan nackspærr nær jag pratade med honom. Han ær hær før att fixa larmet... och så frågar han mig om vad som ær fel. Jo som att jag skulle veta.

Ikvæll ska jag sitta barnvakt åt Lisa. Blir sækert trevligt. I morgon blir det fest eller bio i alla fall. Ska bli kul!

Nu ska jag duscha, sedan laga middag!
Pussheej!

Inga kommentarer: