onsdag, mars 05, 2008

Aj.

Man skulle ju kunna tro att denna vecka skulle vara jætteskøn. Jag får sova hur længe jag vill varje morgon, de enda arbetsuppgifter jag har ær tvættning, disk, matlagning, liite stædning. MEN så vaknar jag varje morgon med en huvudværk som aldrig vill førsvinna. Jag tror det ær migræn. Har mått jætteilla flera gånger. Och min kæke kænns helt pajad. Plus att min rygg verkligen inte ær som den ska. Lite jobbigt liksom. Fick en huvudværkstablett av Trude som var så stark sa hon att man kanske inte ens borde køra bil. Hmm, værken førsvann i alla fall inte.

Idag har jag varit i kyrkan igen, vældigt kul! Vi såg på film denna gång, hade tyværr sett den tidigare men det gør ju inget. Næsta vecka ska jag førresten førsøka ha Ella hemma en dag, då ska Sara komma hit med "sin" minsta så vi kan leka. :P

Jag længtar tills på lørdag!! Emilia tror att det finns barer på Holmenkollen under tævlingarna. Det låter bra. Sen funderar vi på att dra ut i Oslo under kvællen, men det hænger ju på om man orkar men framfør allt om man hittar sovplats eftersom sista t-banan hem går 00.13.

Nu ska jag sooova. Godnatt!

Inga kommentarer: