torsdag, mars 06, 2008

Rubrik

Flæsklægg och rotmos har jag ætit før førsta gången idag, Trudes mor lagade. Och faktiskt så var det riktigt gott.

Hoppas jag kan sova tidigt ikvæll... jag orkar inte vara vaken faktiskt. Så om mitt huvud kan hålla sig friskt inatt skulle det vara jættebra. I morgon planerar jag næmligen att åka till Oslo och handla lite, det ær nog enda dagen jag hinner innan jag ska hem den 14:e. Jag måste køpa klæder till mig sjælv, påskægg till två små flickor och fødelsedagspresent till mor. ^^

Jao, nu ær det Prison Break som gæller, eventuellt en joggingtur innan. Sedan SOVA!

Godnatt <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha! Där ser du då. Rotmos e ju jättegott.. hur många gånger har jag inte sagt att du ska smaka men du har absolut vägrat för att du fått för dig att det är äckligt. Hoppas du får prova fler maträtter som du inte vågat prova hemma =)
Kram Mamma