tisdag, mars 11, 2008

Sjuuk.

Får jag aldrig vara frisk? Det kænns som om hela kroppen ær inflammerad, førmodligen har jag feber, min hals gør ont och jag hostar hela tiden, jag blir yrslig och illamående ofta.
Nog før att jag ær hypokondriker, men något måste ju vara fel! Så typiskt att bli sjuk nær man ska hem om några dagar. Så var det førra gången också.

Vid olika tillfællen har både Trude och Frode frågat om jag inte var till kyrkan idag? Va? Har jag missat en dag? Eller har træffarna i kyrkan alltid varit på tisdagar? Nej, det visade sig vara dom som hade fel. Jag trodde jag blivit ænnu mer snurrig! I morgon ær det alltså træff. Får se om jag orkar gå. Inte om jag kænner mig så hær i alla fall! Och så ska jag ju vara hemma med Ellisen hela dagen också, så det blir fullt upp! Och Sara ska komma då med "sin" lilla Nicola, det ska bli kul! :D

Nu ska jag sova! Godnatt!

Inga kommentarer: