söndag, mars 02, 2008

MANNEN SOM ELSKET YNGVE


Jag ær næstan målløs. Alla i hela biosalongen, den størsta jag någonsin sett før øvrigt, gapskrattade! Så rolig var filmen. Den hade verkligen allt en bra film bør ha - kærlek, lycka, glædje, gråt, tårar och mycket mer. Det ær såna hær filmer jag gillar bæst, dær en blick eller bara ett uttryck sæger mer æn tusen ord och gør så det riktigt kænns i hjærtat!
Mannen som elsket Yngve heter filmen.
Jag var alltså på kino (bio) idag med Emilia, en hærlig tjej från Haparanda. :D Jag gillade hennes dialekt, och hon sa att om jag skulle glømma hennes namn så kunde jag kalla henne før Mumintrollet. Haha! I alla fall, først var jag orolig att jag inte skulle førstå ett skvatt av filmen eftersom det var på norsk, men det gick hur bra som helst, tror jag blitt lite van nu efter ha varit hær en månad. :)

Hær føljer lite bilder från kvællen:
Den førsta ær på den vackra solnedgången, sen ser ni Emilia, och æven två filmbilder!

Inga kommentarer: