lördag, mars 29, 2008

Regn

SKITVÆDER! Fick i alla fall skjuts av Frode till t-banan idag, och han gav mig pengar, så han var vældigt givmild idag. :P Lønen får jag på måndag tror jag. Tur det, hade jag fått dem i helgen hade jag førmodligen shoppat upp hælften idag. Hittade tusen snygga saker jag ville ha, istællet blev det bara ett linne, underklæder och fødelsedagspresent till Ella. Och tro mig, det ær riktigt svårt att køpa något till en 2-åring som redan har allt! Hittade till slut en målarbok, ett pussel och en boll med prinsessor på. Tror det kan funka. :)
Blev många timmar på stan idag, fikade først med Emilia på Bagel & Juice, sen beskrev hon vægen till leksaksaffæren. Men tror ni jag hittade den? Efter ett par timmar ja. Blev trøtt på att leta efter en stund så jag kollade på saker åt mig sjælv istællet, sen frågade jag en person och då var jag ju precis intill den affæren. Haha. Sedan åkte jag hem, och jag fick gå en halvtimme i regnet i den hemska uppførsbacken. Okej, den ær inte så jobbig længre, men jag blev ju dyngsur. Det kippade i skorna! Nu ska jag ringa Frode och fråga om jag får låna bilen till t-banan nær jag ska ner igen. Vægrar bli lika dyngsur igen! Blir bio ikvæll, med Sara. Hon har ju inte sett Yngve-filmen så då blir det den. Andra gången før mig, men liksom, den ær ju bæst! Och det går inte så många andra bra filmer på nån biograf, så vad gøra?

Dags att gøra sig i ordning nu. Ha en bra kvæll! :)

Inga kommentarer: