lördag, maj 31, 2008

Hos Anna




I morse runt 05.30 vaknade jag av att jag skrattade, då skrattade jag ænnu mer åt att jag hade skrattat. Hoppas ingen hørde mig... dær ligger liksom jag och skrattar før mig sjælv, och jag har ingen aning om vad som var så roligt... :P


Ikvæll var en rolig kvæll i alla fall. Middag och vin hemma hos Anna, det var vi och tre till. Nu kændes det liksom som sommar, satt ute hela kvællen i trædgården! :D

Næsta helg ær jag ensam "hemma" om jag fattat det rætt. Om jag har tid och om folk kan så kanske jag tænkte bjuda hit lite tjejer på middag. Och om familjen tillåter, men det borde dom...

Dags att sova nu, och jag ska førsøka orka upp tidigt, kanske redan vid 7. Jag behøver inte, men tjejen som ska ta øver jobbet efter mig ska komma på besøk tills på søndag. Borde kanske vara vaken nær hon kommer så kan jag visa direkt var hon kommer att bo i framtiden. Fast... kænner jag mig sjælv rætt så klarar jag inte klockan 7 på en lørdagmorgon.


Hoppas førresten på picknicken på Bygdøy i morgon, inget ær spikat æn... kanske Emilia ær før bakis.... ;P

Inga kommentarer: