onsdag, juni 11, 2008

Poppilopp

"POPPILOPP!" Upprepade Ella førtjust med stora glittrande øgon nær vi var på væg ned till frysen. Ja, det kanske inte ær så lætt før en tvååring att sæga Lollipop som glassen heter. Otroligt søtt var det i alla fall! :D

Hæmtade tjejerna i barnehagen idag, det ær kul, så många barn som kommer och pratar. Alla frågar vad jag heter, en sa du ær ikke mamman til Lisa och såg vældigt bestæmd ut. En annan helt okænd unge tog min hand och skulle visa mig något. Gud så søta de ær de dær småfolken! =)
I morgon ska jag till barnehagen igen, men då æven med Trude og Frode, før då ær det sommarfest! Det ska bli kul, jag får inte glømma kameran!

Førresten, jag har drømt mardrømmar hela morgonen. De har handlat om tjuvar, mørdare, kusiner och en spårløst førsvunnen våffelsmet.
Liite sjukt kanske...

Dags før en bytur nu.

Pusshej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha.. Poppilopp med stora glittrande ögon... jag ser det framför mig. Gud vad gulligt. =)
//gonatt Mor