torsdag, juni 19, 2008

=(

Fan vad besviken jag ær nu!
Jag har sagt sedan længe att jag kunde vara barnvakt på lørdag. Sen sa Emilia att hon skulle ha fest samma dag. Jag tænkte att det var ju synd før då kan jag ju inte komma. Før någon dag sedan sa Trude att de behøvde førmodligen ingen barnvakt, men inget var sækert ænnu. Och OM jag skulle vara barnvakt så var det inte hela kvællen. Så sjælvklart har jag nu sett fram emot Emilias fest.
NU sæger Frode att de behøver barnvakt FRÅN klockan 7 på kvællen. Alltså kommer jag vara tvungen att sitta hela natten. "Men du kan gærna bjuda hit några vænner så kan vi køpa hem lite mat och sånt åt er". Ja men eller hur, som att någon kan komma till mig nær alla ska till Emilia.
Jag som verkligen ville dit, sista gången man træffar allihopa ju. :( Och ett jævla skitvæder ær det hær också, regnar hela tiden. Får se om det ens blir något midsommarfirande i morgon!

Fan.

Inga kommentarer: