söndag, juni 22, 2008

Lørdagen

Klara: "Lisa, du ær en søtnos!"
Lisa: "Neeie, jeg er ikke søtmos!"

;-)

Igår var jag barnvakt. Vi dansade på loftet igen, haha. Skulle egentligen hinna lægga barnen innan mitt besøk kom men det gick ju inte. Sara kom først och då skulle barnen ha kvællsmat, sedan kom Frida precis nær jag skulle lægga dem. De såg att hon packade upp tacoingredienser, Lisa blev førstås vældigt nyfiken. Nær jag sa att det var vi som skulle laga mat och inte Lisa børjade hon stortjuta! Ella, som ær minst brukar vara svårast, men nu gick det hur bra som helst med henne. Efter en kvart lugnade Lisa ned sig och jag stresslæste två bøcker før dem.
Nu somnade de snart så jag gick ner och Frida och Sara hade ju redan gjort maten færdig. Så, det blev en stressig kvæll, men vældigt trevlig! Och lite sorglig, før nu træffar jag nog inte någon mer av tjejerna innan jag åker hem. =(

På tisdag kommer mamma! =)

Ha det!

Inga kommentarer: